Termenii si condițiile prezente se aplica tuturor acțiunilor efectuate de către SC PUFYAH BRAND SRL prin intermediul magazinului virtual. Magazinul www.pufyah.ro funcționează in conformitate cu legea statului roman. Prin folosirea acestui site, utilizatorul își da acordul in mod expres, explicit si in cunoștință de cauza referitor la acceptarea termenilor si condițiilor listate pe aceasta pagina. Prin plasarea unei comenzi pe acest site, utilizatorul își da acordul in mod expres ca își ia angajamentul sa respecte obligația de plata către SC PUFYAH BRAND SRL conform contractului.

  1. Dispoziții generale

1.1 Vânzător: SC PUFYAH BRAND SRL, cu sediul social in Mun. Tulcea, Str. Mihai Viteazu nr. 21A, Jud. Tulcea având CUI: RO43620278, Nr. de ordine in registrul comerțului Tulcea: J36/44/2021 si punct de lucru in Mun. Tulcea, Str. Isaccei nr. 4, Km 3-4, Jud. Tulcea.

1.2 Cumpărător: persoana fizica, juridica sau alta entitate care se înscrie pe site si plasează o comanda care va fi confirmata ulterior de către vânzător.

1.3 Comanda: solicitare efectuata de către cumpărător cu scopul de a-si achiziționa unul sau mai multe produse comercializate de către vânzător.

1.4 Produse: bunuri comercializate de către pufyah.ro pe care cumpărătorul le poate achiziționa in urma efectuării unei comenzi.

1.5 Contract: document justificativ (factura) încheiat intre cele doua parți (cumpărător si vânzător) in baza căruia vânzătorul se obliga sa plaseze comanda, iar cumpărătorul se obliga sa achite comanda.

      2. Informații despre produs:

2.1 Produsele comercializate de către pufyah.ro sunt produse noi si vin însoțite de factura fiscala conform legislației in vigoare. Produsele sunt livrate in limita stocului disponibil conform prevederilor contractului. Pufyah.ro își asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care se produce o eroare de sistem, produsul respectiv nu se mai afla in stocul magazinului, produsul este neconform pentru a fi livrat sau din alte motive independente. Preturile de achiziție coincid cu preturile aflate pe site. Preturile afișate la produse sunt exprimate in RON si conțin TVA 19%. Cumpărătorul este obligat sa achite contravaloarea produselor si contravaloarea transportului la comenzile de peste 200 lei sau daca selectează la plasarea comenzii livrarea prin curier rapid. Va asiguram ca valoarea comenzii dumneavoastră nu se va modifica odată ce aceasta este confirmata prin email. Pufyah.ro nu oferă nicio garanție in afara de cele prevăzute de legislația aplicabila pe teritoriul României. Nu suntem responsabili pentru eventualele diferențe de culoare ce pot apărea intre imaginea afișată pe monitorul dumneavoastră si culorile produsului sau decalajele ce pot apărea in legătură cu dimensiunea produselor datorita particularităților acestora. Produsele sunt măsurate manual si pot avea mici diferențe de 1-3 cm. Măsurătorile sunt afișate la descrierea fiecărui produs, in caz contrar va rugam sa ne contactați pentru detalii suplimentare

      3. Drepturile consumatorului (persoana fizica) prevăzute in Legea nr.449/2003, art. 9-14:

“Art. 9 – Vânzătorul este răspunzător față de consumator pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10 – În cazul lipsei conformități, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privând acest produs, în condițiile art. 13 şi 14.

Art. 11 – (1) În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este imposibilă sau disproporționată. (2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporționată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; b. importanța lipsei de conformitate; c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator. (3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente. (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător și consumator, și fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care aceasta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Art. 12 – Noțiunea fără plată, prevăzută la art. 10 și 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate și ambalare.

Art. 13 – Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri: a. dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă; c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14 – Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului, dacă lipsa conformității este minoră.”

      4. Comanda

Pentru efectuarea unei comenzi este necesar ca bunurile dorite sa fie adăugate in coșul de cumpărături. După ce sunt adăugate bunurile in cos, acestea vor fi împachetate si trimise către destinatar in cel mai scurt timp posibil de la finalizarea comenzii. Daca nu se efectuează finalizarea comenzii, produsele adăugate in cos nu vor fi rezervate in vederea expedierii către client. Odată cu finalizarea comenzii, cumpărătorul garantează ca datele pe care le-a furnizat pentru procesul de cumpărare sunt corecte, complete si adevărate in momentul plasării comenzii. Comanda se considera finalizata din momentul in care cumpărătorul primește confirmare prin email/sms si urmează apoi sa intre in procesul de livrare.

       5. Modalitate de plata

Plata se efectuează prin ramburs in momentul primirii coletului sau plata cu cardul in momentul plasării comenzii.

      6. Anularea comenzii

Anularea comenzii este aplicabila doar clienților persoane fizice, conform legislației in vigoare.

      7. Reclamații

In cazul unor eventuale conflicte intre PUFYAH BRAND SRL si clienții săi, se va încerca mai întâi rezolvarea lor pe cale amiabila in minim 30 de zile lucrătoare. Daca rezolvarea pe cale amiabila intre cele doua părți nu va fi posibila, conflictul se va soluționa in instanța competenta conform legilor in vigoare.

      8. Frauda

Orice încercare de a accesa datele personale ale altor utilizatori, de a modifica conținutul site-ului pufyah.ro sau de a afecta performantele serverului pe care lucrează site-ul www.pufyah.ro, va fi considerata tentativa de frauda si va fi pedepsita de către autoritățile competente conform legislației in vigoare. Pozele încărcate pe site sunt proprietatea exclusiva ale PUFYAH BRAND SRL si nu pot fi preluate sau folosite de nici o persoana fizica sau personalitate juridica. Preluarea pozelor se considera frauda si intra sub incidenta drepturilor de autor.

      9. Transportul gratuit la comenzile mai mari de 200 lei se anulează si se facturează in caz de retur cu suma de 13 lei

     10. Comanda minima este de 50 lei (valoarea produselor), nu expediem comenzile mai mici ca valoare.

     11. Schimbarea unui produs / mărime se taxează cu suma de 20 lei suportata integral de client.

     12. Ne rezervam dreptul de a ne selecta clienții.

      12.1 Clienții (cumpărătorii ) care au plasat comanda pe site cu plata la curier (ramburs) si NU a fost ridicata de aceștia ( Refuz primire, telefon greșit, adresa greșită, amânare livrare, etc..) vor fi blocați pentru comenzi ulterioare, vor putea plasa comenzi doar plătind cu cardul pe site, orice comanda ulterioara plasata cu plata la curier va fi anulata automat. 

      12.2 Clienții sau urmăritorii rețelelor sociale (Facebook, TikTok, Instagram, Youtube, etc..) ale site-ului pufyah.ro (indiferent ca au plasat comenzi sau nu), care aduc injurii, jigniri, ofense, amenințări de orice fel, etc.. – vor fi blocați pe rețelele sociale si nu vor putea sa plaseze comenzi pe site-ul www.pufyah.ro

      12.3 Orice nelămurire/deblocare privind situațiile de mai sus se vor trimite pe adresa de e-mail office@pufyah.ro pentru a analiza situația.